0
Jūsų krepšys tuščias
+370 685 11 812
LT
RU

Garantinis gaminių eksploatacijos laikotarpis gaminių yra 24 mėnesiai nuo jų įsigijimo dienos.

Garantija apima:

  • mechanizmus, kurie reguliuoja krėslo nustatymus;
  • nešančių nugarėlės ir parankių karkaso dalių gedimus;
  • metalines dalis, o būtent lama, chromuota pagrindą ir dujų liftą.

Garantinis remontas vykdomas esant tiksliai užpildytai informacijai apie pirkinį su nurodytu modelio pavadinimu, pardavimo data, pardavusios kompanijos antspaudu garantiniame talone.

Garantija prarandama, kai:

  • Defektai atsirado dėl:
    • mechaninių pažeidimų;
    • nesilaikant eksploatavimo sąlygų ar klaidingų vartotojo veiksmų;
    • neteisingo transportavimo ir surinkimo.
  • Buvo atliktas neautorizuoto serviso centro remontas..
  • Gaminys neturi garantinio talono ir čekio.
  • Garantinis talonas užpildytas dalinai, neteisingai ar su taisymais, be pardavėjo jų patvirtinimo.

Garantiniu laikotarpiu , dėl gamintojo kaltės atsiradusius defektus  nustato autorizuoto  serviso centre. Kėdės pristatimas į techninės priežiūros centrą  atliekamas pirkėjo sąskaita. Garantija neapima periodinės kėdės techninės priežiūros, įrengimo ir "tiuningo" .